Hur läskigt är inte det här?

Då var jag igång. Eller?  

Jag har sedan min första cancerdiagnos funderat på att starta en blogg. Tänkt att det skulle kännas bra att ha någonstans att skriva ner allt som händer och alla tankar som ibland går i 300 och ibland inte går alls. Jag tycker om att vara öppen och dela med mig om vad som händer. Det hjälper mig att få rätsida på saker och ting.  

Det kanske kommer ta en stund att komma fram till hur jag ska skriva, vad jag ska skriva och hur mycket jag ska dela med mig av men jag tänker att det nog faller på plats allt eftersom. Ni får ha lite tålamod med mig 😅. 

Jag vill inte bara skriva om cancern. Även om den tar upp stor plats i mitt liv just nu så är jag så mycket mer! Hästar, hundar, en dotter och en bonusdotter, min sambo. Ett jobb som jag älskar, och min bakpassion (som i kakor, inte rumpor). Nu höll jag på att glömma husvagnen!! Herregud som jag älskar den där lilla lådan! Skulle kunna rabbla upp 1000 saker till som jag brinner för men en sak i taget 😃.

 

För att ens testa om jag begriper mig på hur jag lägger upp en bild bjuder jag här på Spike. Han har nog precis insett att den där rullningen (i hästbajs?) som var så mysig kommer reslutera i ett badkarsbesök 😄. 

 

Imorgon tänker jag skriva ett inlägg om hur hela cancerresan började men det blir säkert lite annat också. Hoppas ni vill hänga med! 

Tack för att du läst mitt första inlägg! Kram o gonatt 💚

Kommentarer :

#1: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

Svar: Tack, det ska bli spännande att se hur det utvecklar sig :)
Marie (Mia ) Öberg

skriven
#2: Anonym

Lycka till ❤ Ska följa dig 🙌🥰

Svar: Tack snälla du!
Marie (Mia ) Öberg

skriven
#3: Gunnel

Ska absolut följa dej❣️Lycka till i bloggens värld ❤️

Svar: Tack snälla! Tänker ofta på när vi delade sjukhussal, du gjorde dagarna lite lättare <3
Marie (Mia ) Öberg

skriven
#4: Anonym

Kan riktigt höra din röst när jag läser ❤

Svar: På östgötska? ;)
Marie (Mia ) Öberg

skriven
#5: Mia

Så imponerande att din utstrålning går igenom texten. Lycka till!

Svar: Åh tack, så fint sagt av dig :)
Marie (Mia ) Öberg

skriven
#6: Anonym

Jättefint, följer dig gärna.

Svar: Tack, det gör mig så glad!
Marie (Mia ) Öberg

skriven
#7: Vicky

💟💜💟

skriven

Kommentera inlägget här :