Det börjar närma sig....

... och jag njuter av varje litet minne jag samlar på mig. Jag tar en hel massa kort som jag ska ha att ligga och titta på i sjukhussängen. 
Eftersom jag ska vara isolerad tillbringas tiden hemma och i stallet. Vad skulle vi gjort dessa veckor utan hästarna? Jag hade blivit knäpp tror jag. 
(null)

(null)

(null)

Imorgon ska jag ringa Akademiska och höra vad som gäller ang. natten till operationsdagen. Förra gången åkte Micke och jag in supertidigt samma morgon men den här gången verkar det som att de vill att jag ska vara på plats kvällen innan. Ska väl antagligen duscha 311 gånger med det där hemska medlet som gör huden till sandpapper och håret till svinto 🤪 

Imorgon ska vi på en liten roadtrip till Stockholm Nellie och jag. Vi letar sadel till Walle och ska låna en och testa. Håll en tumme för att den passar! Den kommer att överlämnas på säkert avstånd utomhus så var inte oroliga 🙂 

Nellie kämpar på med skolan. Det är så svårt att motivera när frågorna om varför man ska kunna allt kommer. Jag inser ju att det låter hur luddigt och långsökt som helst när jag försöker förklara att vissa saker lär man sig bara för att kunna tänka logiskt och för att det är bra att ha en bred grund att stå på. Ni kan ju föreställa er hur skeptisk hon ser ut... 

Jag älskar dig mitt hjärta! 
(null)


Här är två stycken som njutit av solen idag 😍 
(null)

Kram och godnatt 💜

Kommentera inlägget här :