Att leva medans liv finns

Jag gjorde det! B96uppkörningen blev godkänd 👏 Flera eftermiddagar har Micke övningskört med mig, eller övningsbackat 😅, och det gav resultat! På provet fick jag backa runt gathörn och backa in släpet på parkeringsficka. Jag fick köra landsväg och i tätort. Kontrollanten hade bara en sak att anmärka på. 

-Du vet de där runda skyltarna som sitter längs med vägarna? 

-Ja?... 

Här spinner tankarna loss 😆 

-Körde jag för sakta?

-Nej du körde för fort. Vid fyra tillfällen. 

Ridå.

-Men nu var det ju inte det jag skulle kontrollera. Släpet har du full koll på. Grattis! 

Woohoooo!!! Så jäkla gött!!! 🤩🤩


(null)



Vi firade med att åka på träning med Walle som skötte sig exemplariskt och Nellie red som ett proffs 😍 Walle är "kort" i sin högra sida men med Sussie Widners övningar hoppas vi kunna komma till rätta med det. 


(null)



Jag har varit förkyld ända sen vi var på spa men nu börjar jag pigga på mig så imorgon är det dags för blodprov inför cellgifter på måndag. 

Tänk att jag verkligen inte känner ngt av alla tumörer. Jag är verkligen så tacksam för det. 


Mamma är här några dagar, så mysigt! Och praktiskt för hon är en jäkel på att diska 😄 

(null)



Walle och Penny fick gå ut i en större hage idag och de älskade det 🦄 Tänk att de blivit riktigt bra kompisar de där två 😊

(null)


Vi trivs så bra i nya stallet. Bra ridbana, fina hagar och härliga människor och hästar 🙂


Ikväll är jag stolt över mig själv. Jag vill verkligen leva varje sekund av det här galet fantastiska livet. Fokusera på allt positivt och njuta fullt ut. Att våga planera framåt har blivit så viktigt för mig. Känner ett stort "jävlar anamma" just nu och det är så skönt! 💪🤩


Kram på er och jag hoppas ni får en fantastisk helg!  🍃🍂🍃

Kommentarer :

#1: Annika

Grattis till körprovet samt vilken fantastiskt positiv attityd du har till livet för det är egentligen det enda rätta och det gäller oss alla sjuk som frisk, gammal eller ung. Jag önskar dig allt gott!

Svar: Tack snälla ♥️
Mia

skriven
#2: Gunnel

Grattis 💪Bra jobbat duktiga kvinna ❣️

Svar: Tack fina du ♥️
Mia

skriven
#3: Linda

Grattis! Det är inte lätt att backa med släp så det gjorde du bra.
Vilka fina hästar, finns det något bättre än att få köra upp näsan i en mysig man❤️

skriven
#4: Linda

Grattis! Det är inte lätt att backa med släp så det gjorde du bra.
Vilka fina hästar, finns det något bättre än att få köra upp näsan i en mysig man❤️

Svar: Den doften är svårslagen, möjligen av ljudet när de tuggar hö ❤️ Tack för att du läser.
Mia

skriven

Kommentera inlägget här :