Nedräkning - 5 dagar kvar.

Jag panikar inombords. Är inte redo att trycka på pausknappen än. Livet är för jäkla underbart för att ligga på sjukan och sen vara bortkopplad från verkligheten en massa månader. Jag njuter av varje stund just nu. Allt i från att skråla med i musik med Nellie i bilen, se Emelie komma dragandes med täcket och slänga sig på soffan för fredagsmys till att hålla handen med min älskade Micke.  Jag vill vara här, jag vill vara med!!!
När tankarna blir för jobbiga tar min praktiska sida över. Jag gör packningslista, köper korsordstidningar, lagar mat och stoppar i frysen, köper kopiösa mängder hundgodis så det ska finnas hemma, fixar så mycket jag kan i stallet så det ska flyta på bra.... 

Jag vill ge en stoooor shoutout till våra fantastiska stallkompisar 💖 Till alla er som erbjudit er att hjälpa till, skjutsa på Nellie och att finnas där för henne. Till alla er som säger: -Det ordnar sig, vi löser allt om det uppstår problem. Ni är 💛guld💛 värda. Ni får mig att känna mig trygg. Tack ❤️

Idag fick Walle skor på framhovarna. Han har varit så öm när han gått på grusvägarna. 
Jag kan varmt rekommendera Ångmans häst och hovslageri. Andreas är i slutfasen på sin utbildning och en lugn och förtroendeingivande person. Vi jobbade tillsammans en period på SOS och när jag hörde att han numera skor hästar var det självklart att anlita honom. Inga frågor är för dumma (tro mig, ibland utmanar jag ödet på den fronten 😄) och både Walle och Penny älskar honom 😊 
(null)

(null)

Andreas hittar ni här:
https://www.facebook.com/angmanshoh/

Nu har de små pälsklingarna fått sin sista kissesväng för idag och jag ska krypa till sängs och lyssna på ljudbok. Gör alltid det på kvällen samtidigt som jag spelar Candy Crush 😄 Ett utmärkt alternativ till att överanalysera allting! 

Ha en skön helg nu och var rädda om er! 
Kram! 💜

Kommentera inlägget här :