Hälsocheck. Och lite camping såklart 😊

-Såret på ärret har läkt - skönt! 

-Köttiga läppar pga cellgifterna. Sår som inte hinner läka innan det är dags för nästa kur. Gör vansinnigt ont framförallt när jag borstar tänderna. 

-Märklig diffus smärta i visst område i magen som kommer och går. 

-Kondition=noll. Försöker röra på mig så mycket som möjligt. Promenader med hundar och stalljobb. 

-Måste äta långsamt då det känns som inte kroppen hänger med, maten fastnar lixom. 

-Cellgifterna gör en konstant hungrig. Vilket inte är toppen när man har x antal kilo för mycket att släpa runt på. 

-Hjärntrög. Vansinnigt irriterande. Spelade Vildkatten igår med familjen. Ett spel som går ut på att hitta rätt pryl på ett stort spelbräde snabbast. Jag hänger inte alls med. 

-Röntgen inplanerad 12/8. Fattar ändå inte hur de ska kunna se vad som hänt när det vid operationen kom som en överraskning att cancern var så spridd. 

-Jag tycker ändå att jag hinner återhämta mig hyfsat mellan varje kur. Illamåendet försvinner efter 6-7 dagar och än så länge har jag sluppit domningar i händer och fötter. 


Just nu ligger jag vaken i husvagnen och lyssnar på resten av familjens snusande andetag ❤️ Spike ligger näranära, lycklig över att få sova med mig. 

Vi är på Kinnekulle camping men ska idag åka vidare för att möta upp delar av min familj i Lysekil.  *lyckligt pirr i kroppen*

Igår kväll grillade vi och spelade spel. Jag är så lyckligt lottad. Blir väldigt sentimental över hur fint vi har det. Samtidigt kommer tankarna på att jag vill att det aldrig ska ta slut. Pausa tiden tack. 

När vi har det mysigt och roligt blir jag sentimental och ledsen. Jag vill hålla i allt det här. Få det att vara för evigt. 

Kan inte skriva mer just nu om hur tankarna går, allt jag vill hinna med. Vill inte starta dagen med att vara ledsen. 


Bjuder er istället på bilder över gårdagen 🌸

Vi stannade vid Hällekis stenbrott på vägen. 

Magiskt vackert! 

(null)

(null)
(null)

(null)

Japp! Mannen i mitt liv! 😄❣️
(null)

Sa någon semester? 🥰

(null)


(null)


Kram på er alla ni som tar er tid att läsa mina tankar 💕

Kommentarer :

#1: Lisa

Kram fina Mia! 💕

skriven
#2: Anonym

skriven
#3: Ilona

Kram älskade du

Svar: Min klippa ❤️
Mia

skriven
#4: Ilona

Kram älskade du

skriven
#5: Erica

Jag känner inte dig. Läste din blogg grät en skvätt och swishade. Hoppas du och din familj får en fin sommar trots allt.

Svar: Tack snälla du ❤️ Det betyder mycket!
Mia

skriven
#6: Malin

Jag berörs väldigt mycket av din blogg. Tack gör att du delar med dig.
Kram ❤

Svar: Tack för att du läser, att skriva av mig är det bästa ”pyshålet”. ❣️
Mia

skriven

Kommentera inlägget här :