Älskade barn.

Nellie och jag är ute på vår årliga mamma-dotter campingsväng. 

I år har vi åkt till Mariefred. Mysig liten camping och fin liten stad. 

Vi åkte till Taxinge slott och åt kakbuffé till lunch. Det får man göra på sommarlovet 😄 Efter fikat tog vi en sväng i slottsträdgården och tog många fina kort. 

Från början skulle vi varit borta två nätter men när Nellie ville stanna en natt till är jag inte sen att säga nej. Älskar att bo i vår lilla låda 😊

På eftermiddagen spelade vi minigolf och det retar mig ngt vansinnigt att jag förlorade med ETT slag!! 🙃

Det har blivit så viktigt för mig att föreviga allt med kameran. Tänker att jag ska ha många fina kort att titta på när jag i framtiden är sängliggandes. 

Nellie Nellie... min älskade flicka. Så omtänksam med ett hjärta av guld. Varje gång jag ser på dig översvämmas mitt hjärta av kärlek. Du är allt. ❤️


En liten tupplur på eftermiddagen ❣️

(null)

Många fina kort från trädgården runt Taxinge slott 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Min fina lykta jag fick av min vän Marit i födelsedagspresent. Den visade sig även vara en högtalare 😄

(null)


Nu ska jag ta min tandborste o försöka borsta tänderna... inte lätt när läppen ser ut som ett köttstycke... biverkningar av cellgifterna... Men! Får jag vara kvar en stund längre i detta fantastiska liv är det värt alla onda läppar! 

Hoppas ni njuter av dem svenska sommaren,
Kram på er! 

Kommentarer :

#1: Maria Jonsson

Ja jag njuter av sommaren. Men snart är semestern slut och då återgår alla till det vanliga igen 🙂

Svar: Kan vara skönt med rutiner oxå 😊
Mia

skriven
#2: Maria Jonsson

Ja jag njuter av sommaren. Men snart är semestern slut och då återgår alla till det vanliga igen 🙂

skriven

Kommentera inlägget här :