Har ni saknat mig? 😄

Jaa ni.. hur ska jag ta igen det hĂ€r? Hur ska jag kunna skriva om allt som hĂ€nt utan att skriva en bok? 😄 jag vet! Vi gör det bĂ€sta jag vet - en lista! đŸ„° 


💖 Bröllop!

En helt magisk, fantastisk dag frĂ„n början till slut! Tack till alla som medverkade till att göra vĂ„r dag till ett minne för livet! 

(null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null)





















📾: Linda Lothström đŸ€©

đŸ‘Żâ€â™€ïž Tjejhelg i Stockholm

Sandra och jag tog med vĂ„ra tjejer o hade vĂ€rldens mysigaste helg 😍 Mall of scandinavia, Icebar och hotellmys. Jag Ă€lskar er tjejer ❀ 

(null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null) (null)













đŸ‘ŽđŸŒ Firat bĂ€sta pappa som pĂ„ tisdag blir pensionĂ€r pĂ„ heltid. En kĂ€pp och gubbgodis borde han vĂ€l ha nytta av dĂ„? 

Vi hade oxĂ„ vĂ„r Ă„rliga krĂ€ftskiva med stora familjen. 

Dessa ungar alltsĂ„ 😍 Jag Ă€lskar att vara moster till dom 😛

(null) (null) (null) (null) (null)



Micke fick leka med pappas leksaker 😄😍 
(null)


🩄 Flytt till nytt stall.

Vi har verkligen trivts pĂ„ Julpa och jag Ă€r sĂ„ tacksam över alla vĂ€nner vi fĂ„tt under vĂ„r tid dĂ€r. Men av ekonomiska skĂ€l var vi tvungna att söka oss till ett ngt enklare stall och hittade dĂ„ Johanna och stall TrĂ€nhammar 😃 Ett mindre mysigt stall med vĂ€ldigt fina ridvĂ€gar. Walle och Penny hĂ„ller pĂ„ att boa in sig och Nellie och jag jobbar pĂ„ att fĂ„ iordning pĂ„ alla saker och lĂ€ra oss vilka mĂ€nniskor som hör till vilka hĂ€star😅  

(null)

Nya hagen fick godkĂ€nt 🍃🍂

(null)



Imorgon Ă€r det dags för behandling 3 av 6 denna omgĂ„ng. Jag vill inte. Inte alls faktiskt. Om det var en skoldag hade jag skolkat. Om det var en jobbdag hade jag sjukanmĂ€lt mig. Men det gĂ„r ju inte. Jag kommer inte undan. HĂ€mtade ut mitt anti-illamĂ„ende-piller idag. NĂ€stan 700 kronor kostar det. Ett piller. Galet. Och nu hade mitt högkostnadsskydd gĂ„tt ut sĂ„ det Ă€r bara att betala och se glad ut 😏 

Otroligt tacksam att Samla minnen gruppen finns vid dessa tillfĂ€llen 💖 (Facebookgrupp dĂ€r alla fĂ„r vara med)

Jag mĂ€rker att det tar lĂ€ngre och lĂ€ngre tid för kroppen att komma tillbaka efter behandlingarna. Jag blir sĂ„ obeskrivligt trött, en sĂ„n trötthet man inte kan vila sig pigg ifrĂ„n. Kroppen Ă€r trött och huvet rastlöst đŸ€Ș FĂ„r stora blĂ„sor i munnen och det enda som hjĂ€lper mot illamĂ„endet Ă€r att ha ngt i truten... đŸ·đŸœ ⚖ KĂ€nner mig sĂ„ jĂ€kla uppgiven... 


Idag hann vi Ă€ntligen trĂ€ffas Bettan och jag. Jag uppskattar verkligen vĂ„ra samtal som gĂ„r högt och lĂ„gt. Hon kĂ€nner mig utan och innan och Ă€r alltid Ă€rlig och rak i sina rĂ„d, ngt som jag uppskattar ngt enormt! 

(null)


Jag hĂ€lsade pĂ„ pĂ„ jobbet i torsdags. Fy bubblan vad jag saknar det stĂ€llet. Jag Ă€lskar mitt jobb! Mina hĂ€rliga jobbarkompisar som kommit att bli nĂ„gra av mina nĂ€rmaste vĂ€nner. Saknar att kĂ€nna att jag gör nytta... FĂ„r jag lite uppehĂ„ll mellan behandlingarna ska jag verkligen försöka orka jobba iallafall nĂ„gra procent 🙂 


Kika gĂ€rna in pĂ„ min insta; obergmia . 

DĂ€r Ă€r jag vĂ€ldigt aktiv och det Ă€r lite som min dagbok 📓🙂 


Nu ska jag ta en dusch. Att vara kopplad till pumpen mĂ„n-ons innebĂ€r Ă€ven att inte kunna duscha pĂ„ lika mĂ„nga dagar đŸ€Ș Lyllos Micke som fĂ„r dela sĂ€ng med mig😆 


Kram pĂ„ er 💜

Kommentera inlÀgget hÀr :