Jag har fått skäll...

Energin flödar och jag känner mig som en virrig höna på speed. På gott och ont. Jag ÄLSKAR att känna att orken finns, att jag kan ha 10 bollar i luften och bara köra på. Men, (såklart ska det finnas ett men 😏) jag har väldigt ont i kroppen. Värk i leder och hudåkommor som inte vill ge sig. Ledvärken är hemsk. Den sitter i fotleder, knän, höfter, axlar, nacke, armbågarna, ja faktiskt överallt. Om jag suttit ner tar det en bra stund innan kroppen lyder mig när jag ställer mig upp och det gör vansinnigt ont i framförallt fötterna. Det är en ganska vanlig bieffekt av cellgifterna och det är nog en kombination av det och att jag gått upp en del i vikt. Har köpt ett par nya joggingskor så jag ska försöka ta mig ut på lite mer promenader och se om det kan hjälpa. 

Fick skäll av min käre man igår, i all välmening. Uppmaningen var att tagga ner lite. Vila. Chilla. Jaja... lydde honom och kollade på en film igårkväll 😄

Känner mig lite hallelujig när jag tänker på allt fint som händer runt mig just nu. 

Flytten till huset har verkligen ökat mitt välmående 200%. Jag älskar det här huset. Ljust och med bra energier. Stort rymligt bakvänligt kök. Att nellie kan hoppa på cykeln och vara i stallet på några minuter känns lyxigt 🤩 

(null)

(null)
Älskar det här kortet på Nellie och Walle 😍

Hur fint är inte det här av min fina vän Linda? 💝💝 

(null)

(null)



(null)

(null)

Jag känner så stor tacksamhet till så många av er men kan inte riktigt uttrycka den. 


I helgen har min syster Lena och hennes Elly varit här. Så mysigt! Vansinnigt intensiv är hon det lilla livet men hon bjuder på så många skratt 🥰 

(null)


(null)


(null)


(null)


Jul... ja snart är vi där. Vi brukar alltid fira med hela min familj hemma hos mamma och pappa. Jag är så tudelad med hur vi ska göra i år. Den förnuftiga sidan av mig säger att vi ska stanna hemma och ha en mysig julafton vi fyra. Att det bara är en jul och vi bör verkligen följa restriktionerna. Sen kommer tankarna... är det här den sista julen jag får känna mig pigg? Och då skiter jag i allt vad restriktioner heter och vill bara vara med min familj precis så som vi alltid är. Julen är min absoluta favorithögtid. Bettan sa konstaterande idag när hon var här och kikade på huset att -Du gillar verkligen julen du 😄

Tomtar i varje liten vrå 😍

Skitcorona!! Kan du inte bara lägga ner nu??


Vi hade avstämning om podden och som det ser ut nu kommer första avsnittet i mellandagarna 😃 

I veckan spelade vi in första avsnittet med gäst, mer info kommer, ni kommer inte bli besvikna 🤩

In och följ oss på insta, det skulle göra mig så glad 🙂 

(null)


Fick ett så roligt mess från en gammal klasskompis 😂😂 

(null)

Snart finns vi på alla poddsighter, känns overkligt 👏👏

Tack för att du läst och ta hand om dig, kram! 💝

Kommentera inlägget här :