Nedräkning failed

Telefonsamtal från Akademiska kl 17.03. Pga avbok från morgondagens patient (Corona)  vill de att jag kommer redan imorgon för operation. De säger att de förstår om jag inte kan men att det skulle betyda mycket om jag kan ta tiden. Det är långa köer till denna sorts operation och de vill inte ha en tom operationssal imorgon. 
 Får några minuters betänketid. 
Nellie: -Gör det mamma. Vi kommer bara gå och vänta annars och så kommer du hem fortare. 
Ja. Jag ska opereras imorgon. Jag älskar mig själv för att jag gjort tusen listor och bockat av det mesta. Jag får panik. Jag är inte redo. Men. Jag kommer nog aldrig vara redo (speciellt inte för äckelslangen i näsan). 
Nu är det bara att köra. 
Förlåt till alla er jag inte hunnit meddela personligen. Ni får skälla på mig om några veckor ❤️ 
Familjen. Jag älskar er. 
Micke. Du är min pusselbit, min klippa. Snart står vi där och säger ja till varandra. 
Emelie. Dina ord ikväll gav mig otrolig styrka.
Nellie. Du är allt för mig. Utan dig vore jag ingenting. 

Skicka inga blommor eller presenter.  Swisha Nellie den pengen så kan hon ha det till ridlektioner när inte jag är där och gormar på henne. 0763363677. Tack 😊🌼 

Håll en tumme. Nu jävlar ska jag ta nacksving på cancerjäveln en gång för alla. 
 
♥️
(null)

(null)
♥️



Kommentarer :

#1: Anonym

Älskade älskade fina Mia! Det här fixar du! Styrkekramar och positiva tankar skickar jag här nu till dig. Kramar i massor till dig från mig Solan 🌼

Svar: Kramar 💗💗
Mia

skriven
#2: Anonym

"blommor" till din fina dotter är skickade. Häst är bäst!

Svar: Tack snälla ❣️❣️
Mia

skriven
#3: Johan

Tänker på dig. Du grejar detta!💖💪🏼 Skickar ”Blommor”!

Svar: Tack snälla❣️
Mia

skriven
#4: nikolina

åh så fina :)

skriven

Kommentera inlägget här :