Inkasserat bröllopspresent 💖


(null)


Nu har vi varit iväg på den bröllopspresenten som vi fick av Samla minnen-gruppen på fb. Ett dygn på Yasuragi. Det var såååå längesen jag var så avslappnad. Man hade helt enkelt inget annat val än att slappna av. Varma bad, långa samtal, god mat och mobilförbud. 

(null)


Tusen tack alla ni som såg till att vi fick det här dygnet, jag sparar de minnena på en speciell plats i mitt hjärta 💖  

(null)


9 år har vi varit tillsammans och han får mig fortfarande och skratta så jag gråter. Han är inte klok på en fläck ❤️  

(null) (null)




Imorgon är det egentligen dags för cellgifter igen men jag ringde dagvården i fredags och sa som det var. Jag är inte "ikapp" i kroppen än. Jag är väldigt sliten. Irriterande. Så de tyckte vi skulle skjuta upp det en vecka. Känns skönt samtligt som jag bara vill bli av med de här behandlingarna. Måste nog tänka om lite eftersom jag kommer gå på cellgifter livet ut... Idag är en sån dag som jag måste stoppa tankarna och sysselsätta mig med ngt annat för att inte drunkna i alla känslor. 

Det här är en toppendistraktion 🥰 

(null)


Har så mycket roligt att se fram emot. En helg i Skåne med hästclinic, Ullared med kusin och tjejerna och ännu mer äppelmustning 🙂 Försöker fokusera på det. 


Älskade familj, vänner och alla ni andra som hejar på mig - Ni är underbara 💜


Kram! 

Kommentarer :

#1: Gunnel

❤️Du är en Amason 💪💖och ni är såå fina❣️

skriven
#2: Karin

Vad mysigt med spa! Hoppas ni hade ett fantastiskt dygn där.

skriven

Kommentera inlägget här :