Sentimental

Jag är så jävla lyckligt lottad. 
Jag har en dotter som är allt jag någonsin önskat och mer där till. 
Jag har en sambo som när han tittar på mig ser jag i hans ögon hur mycket han älskar mig. 
Jag har en bonusdotter som jag älskar att vara bonusmamma till.
Jag bor i ett fint radhus och vi har alltid mat att sätta på bordet. 
Jag har fyra pälsklingar som förgyller min tillvaro. 
Jag har en stor familj som jag vet alltid finns vid min sida. 
Jag har ovärderliga vänner som gång på gång visar hur mycket de bryr sig om mig. 
Jag har främlingar som tänker på mig och skickar styrka och det betyder så otroligt mycket. 
Jag har.... ja, jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst. 
Jag vill vara kvar i det här. Jag vill pausa tiden och njuta njuta njuta. För det ska ni veta att jag gör. När vi sitter och äter tillsammans. När vi krockar i trappan och brister ut i gapskratt. När vi stånkar och stönar för att det är för varmt i bilen. När hundarna tigger och driver oss till vansinne genom att skälla när det ringer på dörren. När vi planerar framtida husvagnstripper. När vi har totalt stiltje och inget händer. Jag vill bara gripa tag i tiden och skrika åt den att stanna. 
Sluta springa ifrån mig!! Dumma tiden. Dumma jävla sjukdom. Fan ta dig! 

❤️ Mamma ❤️ jag ❤️ Nellie❤️
(null)


Kommentarer :

#1: Cecilia Dreijer

Mitt hjärta värker när jag läser dina ord , önskar jag kunde stoppa tiden åt dig . Du är en av dom mest fantastiska människor jag träffat , din styrka och din positivitet imponerar på mig och är glad jag träffat dig . Finns ingenting jag kan skriva för att göra någonting bättre eller lättare men du ska veta att du har gjort den här världen vackrare ❤️

Svar: Tack snälla du för dina ord, de värmer verkligen ❤️❤️
Mia

skriven
#2: Anonym

Mitt hjärta värker när jag läser dina ord , önskar jag kunde stoppa tiden åt dig . Du är en av dom mest fantastiska människor jag träffat , din styrka och din positivitet imponerar på mig och är glad jag träffat dig . Finns ingenting jag kan skriva för att göra någonting bättre eller lättare men du ska veta att du har gjort den här världen vackrare ❤️

skriven
#3: Anonym

Mitt hjärta värker när jag läser dina ord , önskar jag kunde stoppa tiden åt dig . Du är en av dom mest fantastiska människor jag träffat , din styrka och din positivitet imponerar på mig och är glad jag träffat dig . Finns ingenting jag kan skriva för att göra någonting bättre eller lättare men du ska veta att du har gjort den här världen vackrare ❤️Kram från Linda

Svar: ♥️♥️♥️
Mia

skriven
#4: Anonym

Önskar jag kunde ändra på så mycket!

Njut allt vad du kan av de omkring dig.
Du är fantastisk. Hoppas vi ses snart.
/N

Svar: ♥️
Mia

skriven
#5: Gunnel

Man borde verkligen inte klaga över småsaker 😣 Många kramar 🤗💞❣️

Svar: Kram till dig oxå 💓
Mia

skriven
#6: Ilona

Älskade vän. ❤️

skriven
#7: Ilona

Älskade vän. ❤️

Svar: ❣️
Mia

skriven
#8: Veronica

Du är så klok och önskade jag kunde stanna tiden åt dig. Men jag ser att du njuter av varje minne ni skapar och jag har Försökt att tänka mera som du nu. Dem små sakerna är så viktiga att ta vara på och att minnas ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

skriven
#9: Veronica

Du är så klok och önskade jag kunde stanna tiden åt dig. Men jag ser att du njuter av varje minne ni skapar och jag har Försökt att tänka mera som du nu. Dem små sakerna är så viktiga att ta vara på och att minnas ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Mia

skriven
#10: Anonym

Fina du 🌺

Svar: ❤️
Mia

skriven
#11: kerstin ehrenholm

Styrka till dig Känner igen mig idina ord Jag har haft BC två gånger inom ett år Men nu mår jag bra Kram

Svar: Härligt att höra att du mår bra nu 🌸🌸
Mia

skriven

Kommentera inlägget här :