Energipåslag

Dagarna rullar på och jag har ett galet energipåslag. Vill ta tillvara på varje minut innan måndag och cellgifter. Jag bakar, promenerar och försöker hinna träffa så många vänner som möjligt. 

Förra veckan kom mamma och pappa upp till oss. Micke och pappa byggde trädäck och mamma hängde med oss i stallet.

Det blev så himla fint! Tog ju naturligtvis inget förekort men det var bara en tråkig gräs/jord/ogräsplätt. Och nu! Tadaaaa!! 👏

(null) (null) (null)

Det ska dit lite brädor längs kanterna och lite mer pynt sen är jag nöjd 😃


I måndags fyllde så äntligen Emelie 15 år 🎈 Hon skrev upp för moppekortet på förmiddagen och klarade det 👏 Hela eftermiddagen var hon ute och åkte men på kvällen åkte vi ut till björnön på pizzapicnic och paketöppning. Det stora firandet hade vi på söndagen så det var bara vi fyra i familjen. Mysigt!

(null) (null) (null) (null) (null)



Idag har vi bakat bullar och kladdkakemuffins som ska med i helgen. 

Vi ska möta upp min sida av familjen i Örebro och campa allihopa. 4 husvagnar med familjer inklusive hundar 😅😅 Jag ser såååå mycket fram emot det. Vi är en familj som träffas väldigt ofta trots att vi har 23 mils avstånd men Coronan har satt käppar i hjulet för oss. Nu har vi inte setts allihop sen i februari och jag saknar dom så mycket! Midsommar kommer bli fantastisk🌸 

Micke och jag har knåpat ihop en femkamp som alla, från Elly 3 år till morfar  66, kan vara med på 🥳


Jag försöker undvika att tänka så mycket. Just nu känner jag mig inte sjuk och då är det lättare att hålla distansen. 

På torsdag ska jag till kirurgkliniken och få ett slags omslag med pump för ökad blodcirkulation i såret. De hoppas det kan läka snabbare då så nästa planerade cellgiftskur kan bli av. 


Idag var Inger snäll och kollade till Walle i hagen. Hon försökte få några fina kort på alla tre hästarna men Walle ville absolut ha närkontakt 😂😍

(null)

Imorgon blir det packning av husvagn och så ska Bettan och jag äta middag på Steam 💜 

Sov gott, kram från mig! 

Kommentarer :

#1: Anonym

Så härligt att du fått må bra! Håller tummarna att sårpumpen gör jobbet. Har sett det funka superbra hos många 😊 Kramar/Mia

Svar: Känns bra att höra att den funkat bra, håller verkligen tummen! Kram 💕
Mia

skriven

Kommentera inlägget här :