Bröllopsförberedelser 💖

Som jag skrivit innan har det inte förren nu funnits ngn önskan om att gifta mig. Det känns otroligt skönt nu när det planeras och fixas inför vår stora dag. Jag har lixom inga stora förväntningar som måste gå i uppfyllelse. Micke är inte så intresserad av att planera dekorationer och tur är väl det 😄 Ni som känner mig vet att jag är envis som en åsna och gärna vill ha det på mitt sätt 😄 Micke han bara skrattar och säger ja och amen😍 


Det vi är överens om är att vi vill ha ett litet och familjärt bröllop som inte är så formellt. Klädkoden är "hel och ren", jag vill inte att ngn ska känna sig obekväm. 

Bordsplacering kommer det vara men mest för att jag köpt så söta tags till glasen 😄

Mina skor, precis de jag ville ha! 300 spänn - Perfekt! 

(null)


Tack vare många fina generösa människor i vår omgivning kommer det här bli en oförglömlig dag ❣️

Linda! Du anmälde dig på studs att vara  fotograf under dagen och hjälpa till med dekorationer 🌸  

Sandra! Med din sminkhjälp kommer jag känna mig så vacker 🌸 

Carla! Vi är många som ser fram emot dina potatiskakor 🌸

Betsy! Tack vare dig och Mia kunde jag snabbt släppa min "hårångest". 🌸 

Sandra! Min fina kusin som med sin familj kommer upp på bröllopet. Känner mig totalt trygg med att du kommer göra min håruppsättning precis som jag vill ha den 🌸

Min och tjejernas klänningar är inköpta. Tack snälla mamma och pappa 🌸

Eva, svärmor, tack snälla du för att Micke kunde välja precis den outfiten han ville ha 🌸 

Ilona och Karin. Ni alltså 🌸


Ni är så många som erbjuder er hjälp och tro mig, ni kommer få uppgifter 😅


Jag känner att mycket kan vi inte göra förren precis dagarna innan. Egentligen är det tur att jag/vi inte har ett år på oss att planera. Då hade det nog blivit helt galet och jag hade för alltid kallats en galen bridezilla 😄😄 


Läget idag dagen efter cellgifter: Vansinnigt trött. Myrkryp i huvet men kroppen orkar inte. Äckelsmak i munnen och vansinnigt hungrig. Läppen har nästan läkt ihop, hoppas det inte blir fler blåsor nu. Måste ju kunna pussas ordentligt på den stora dagen 😋

Jag tog mig ut till stallet idag. Det är skönt att komma dit och tänka på ngt annat. Nellie red ut en lång sväng på Penny och sen löshoppade vi Walle. Han tyckte det var så kul!! 🤩

(null)


Jag ser så mycket fram emot helgen. Lördag blir en tur till Marits ö med henne och Bettan. Söndag drar syrran och jag till skogs med husvagnarna och alla ungar! Jag längtar!! 

Nu får jag dåligt samvete för alla jag inte nämnt i bröllopsförberedelserna! Förlåt! Jag uppskattar er alla lika mycket! 

Massa kramar från mig 💜

Kommentarer :

#1: Anonym

Det kommer att bli en fin dag för ert bröllop ❤ jag är med dig från Motala ❤ fina granne ❤❤

Svar: Kraaaaaam ❤️❤️
Mia

skriven
#2: Lisa

Så fantastiskt mysigt med bröllop! Hoppas att alla era drömmar blir verklighet! ❤️ Kram

Svar: ❣️
Mia

skriven

Kommentera inlägget här :