Att glömma sjukdomen för en dag

När Karin helt plötsligt stod där i min tvättstuga var min första tanken att jag glömt bort att jag skulle jobba (karin är samordnare på mitt jobb) 😂 Men jag har ju för fasen inte jobbat på flera månader 😂 

Sen var det klara besked om vad som skulle packas och sen placerades jag i en Porsche 😍 Ögonbindel på. 

(null)


-Släpp kontrollen, sa Karin. Jäkligt lätt för henne att säga, jag har inte släppt kontroll 39 år 😅

Mina underbara vänner bjöd på en magisk dag. Spa på Steam hotell, champagneprovning, mys hemma hos Ilona och en fantastisk middag på Nom. 

(null)

Så glad att mina systrar kom upp till Västerås för att vara med ❤️
(null)

Skrattkramp i kinderna och tacksamhet i hjärtat. Tänk att jag fick vara med om min egen möhippa. ❤️

Tack alla ni för att ni tog er tid för lilla mig under en hel dag. Jag älskar er ❤️


Kommentarer :

#1: Jennifer

Och vi älskar dig ❤️

skriven

Kommentera inlägget här :