Äntligen på rull mot midsommar

Som jag längtat efter denna dag! Kanske inte så mycket efter morgonens provtagning eller uppkoppling till sårpump men att få packa in det sista i husvagnen och dra iväg. Tre dagar med hela stora familjen 🤗 
Mina två systrar Lena och Ida med familjer o så mamma och pappa. 
Husvagnar parkerades och förtält sattes upp. Ungarna badade, hängde i lekparken och spelade fotboll. Vi har ätit gott och suttit och pratat hela kvällen. Som balsam för själen. Jag mår så bra och ignorerar och slår bort alla jobbiga tankar som kommer. De får jag ta tag i en annan dag. Hjärnspökena kommer inte få förstöra min midsommar helg. 

Elly Elly Elly... denna lilla donna. Som jag älskar henne och mina två andra syskonbarn Tindra och Neo. 

Elly hade lite egna regler så jag förlorade tydligen 😄
(null)

(null)

Tindra o Neo badade. Väldigt snabbt men tillräckligt för att räknas. 
(null)

Dilba blev lite frusen framåt kvällen och fick mysa innanför Emelies skjorta 💚 
(null)

Det här är ju bara så vansinnigt roligt 😂😂 
(null)
Uppenbarligen så har ett av skåpen åkt upp under färden och halvt kastat ut min bh. Så såhär har vi åkt från Västerås till Örebro 😂😂

Hoppas ni alla får en härlig midsommar 🌸🌸 
Kram 💜

Kommentarer :

#1: Anonym

Det där ser planterat ut.... Ha en fantastisk midsommar! Kram/N

Svar: Tack, den blev underbar! Kram!
Mia

skriven
#2: Anonym

HAHAHAHAHAHA bh-n 😂😂

Svar: Barnen höll på att skämmas ihjäl 😂😂
Mia

skriven
#3: Vicktoria

Fint att du fick en härlig midsommar Mia.
Varma kramar <3

Svar: Den var så härlig 🌸 kramar till dig 💕
Mia

skriven
#4: Denice

Bh:n, hahahahaha! Jag dör😂

Svar: Tjejerna dog pinsamhetsdöden 😂
Mia

skriven

Kommentera inlägget här :