Ett gult litet lyckopiller

Låt mig presentera den nyblivna västeråsbon Walle 💛 (null)

(null)
Min mammas haflinger som Nellie ska ta hand om. Hans första dagar i nya stallet har varit omtumlande. Från att ha levt med två andra hästar i många år till att ha 27 andra pållar och deras mattar omkring sig. Man kan säga att hans hjärna gått på högvarv 😅 
Vi har inlett ett stretsamt projekt att hitta en sadel till honom. Håll en tumme för oss imorgon när vi ska prova tre stycken. 
Nu har Nellie alltså två hästar att ensam ta hand om  när jag ligger på sjukan. Men det kommer hon klara galant! Är det någonstans hon är ett proffs så är det i stallet 🤩 

Just nu är jag inne i ett konstigt tillstånd av 50% förnekelse att jag ska opereras om 14 dagar och 50% besvikelse över de månader som väntar. Oftast väljer jag förnekelselinjen. Jag verkligen njuter till 200% av dagarna med familjen. 

Mamma har hälsat på oss i några dagar. Så mysigt att ha henne här 💖
(null)
Dilba älskar sin mormor 😊

Förra gången jag opererades bodde mormor hos mig veckorna efter att jag kom hem från sjukan. Tjejerna och Micke var i Spanien och hade en härlig och välförtjänt semester. Vad skulle vi göra utan dig mammsen? ♥️

Idag bakade jag en Sverigekaka. God var den men jag måste erkänna att sist Emelie gjorde den blev det mycket saftigare 😄 
(null)

Ha en härlig helg alla ni underbaringar som läser min blogg (och som trycker på hjärtat 😄). 
Kram på er! 💜
Taggar: cancer bukhinnecancer recept baka;

Kommentera inlägget här :