Känslomässig bergodalbana

Jag började den här dagen med en helt fantastisk förmiddagspromenad med Jennifer och våra pälsklingar. Dilba fick tyvärr stanna hemma. Hon har haft diarré ett par dagar och har levt på kokt potatis för att försöka komma tillrätta med det. Dilba är en gammal dam som inte har så mycket att ta av så jag ville inte ta med henne på långpromenad. 

Vi gick en naturled ute på fantastiska Ängsö. Inget motionspass direkt - 5 km på 1 1/2 timme, men det var magiskt vackert och tillsammans med Jennifer skrattar jag 98% av tiden. Hon är inte klok på en fläck! 

Tack för att du finns hjärtat!

 Fint 🤗
Att skratta med dig är balsam för själen 💚
Jennifer, även kallad godistanten 😄
 
På eftermiddagen åkte Nellie och jag till stallet. Det blev en stunds stallfix och pyssel med vår älskade Chanell. Tyvärr har vårt hjärta den senaste tiden fått svårt med andningen av olika orsaker. Vi har därför tagit beslutet att hon imorgon kommer få somna in….
Kvällen har varit jobbig som ni säkert förstår och jag har inte orkat färdigställa inlägget kring hur jag upptäckte cancern. Det får helt enkelt vänta. Livet livet… Vilken bergodalbana…
💟Världens bästa Chanell💟
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Det var en fin dag! Hahaha ingen av oss är nog riktigt kloka 😂 Tack för att du finns! ❤️

skriven

Kommentera inlägget här :