På riktigt eller inbillning?

De två senaste dagarna har jag varit lite öm vid revbenen på höger sida. Jag har trott att det varit lite träningsvärk efter att ha hjälp mamma att mocka hennes hagar (svar ja, sjukligt ur form 🤪). Men idag slog det mig att det är ju där levern sitter. Precis där det ömmar vid djupa andetag eller lätt tryck. Rejält ont vid hårt tryck. Kan det vara så att det är den där jäkla tumören i levern som spökar? Det känns ju lite märkligt att bara ha träningsvärk på ena sidan?..
Är det inte konstigt om man inte känner av en klump i levern som är 3 cm i diameter? Jag blir inte riktigt klok. Kanske ska ringa min kontakt-ssk imorgon? Eller vänta till Akademiska på tisdag? Googla lite till kanske? Eller inte, då är jag väl halvdöd om 10 minuter. Jag får helt enkelt sova på saken. Det kanske är borta imorgon. 

Vi blev kvar i Mjölby lite längre än tänkt men imorgon bär det av hemåt igen. Penny, Nellies nya foderhäst, kommer äntligen imorgon och det ska bli så spännande att lära känna henne. 
Vi har haft fantastiska dagar hos mormor o morfar. Tillbringat halva dagarna i stallet. Spelat kort, ätit gott och myst framför tvn på kvällarna. 
Det gör mig så lycklig att se Nellie och mormor rida tillsammans ❤️
(null)

💜 Mamma och Ziggan 💜
(null)

Världens bästa pappa har städat min bil idag. Han hade hittat både gamla påskägg och en hel förmögenhet i pant 😂 
Nu ska jag somna till ljudet av när pappa tittar på gubbar som bygger bilar på tv. Lite som när man var liten och somnade till tvbruset. Mys! 
(null)
Oklart dock hur mycket han tittar 😊😊😍 

Hoppas du haft en bra dag, tack för att du läst 🌸

Kommentera inlägget här :