Plus och minus!

Vi börjar med dagens minus så vi kan avsluta med det bästa. 
Nu kommer det svordomar. 
Jävla satans bajsröv Corona. 
Helvetes förbannade cancer. 
Fansskit karantän. 
Jag kunde inte åka och fira min favoritElly på hennes tredje födelsedag idag. 
Lena berättade att hon frågat när Mia skulle komma 💔💔😩😩 
Resten av familjen fick överösa henne med presenter och äta supergod tårta. 
Det här ska jag ta igen med råge, lita på det! 
Finns det något sötare?! 
(null)

Ilona. Underbara Ilona. Knackade på och lämnade över en veckas matkasse. Hon tänker på allt. Tack o tack o tack ❤️❤️ Jag är så lyckligt lottad som har en så fin vän ❤️❤️ 
(null)

Idag kom hon så äntligen. Penny. 
En vecka efter Chanell fått somna in kommer hon och spatserar in i våra hjärtan. Jag tror Chanell såg ner på Nellie från molnen ikväll och log ❤️ 
Det här blir bra. 
(null)

Imorgon är det dags för Uppsala och Akademiska. Det jag önskar mest är att få ett datum för operation. Allt blir så mycket lättare att förhålla sig till då och jag blir lugn av att kunna planera dagarna innan och under sjukhusvistelsen. Håll en tumme 🌸 

Kram på er! 

Kommentarer :

#1: Gunnel

Håller alla tummar för att inte j-a viruset sätter käppar i hjulen för dej❣️ Stor kram 🥰 Tänk så bra att hästar finns 🐎👍

Svar: Tack ❤️ Jaa, ren terapi att vara i stallet 🥰
Mia

skriven

Kommentera inlägget här :