Update!

Eller inte. Hade idag tid på Akademiska. Planeringsmöte hette det. I min hjärna var det samma som att få datum för operation. Det var det inte för dom. De har operationsplanering på fredag men väntetid på 4-6 veckor. Suck...  Jag förstår att de är lite väntetid då de bara utför två operationer av denna sort per vecka men det känns ändå så frustrerande. 
De kunde inte svara på något om huruvida de kommer röra stomin. Det beror helt på hur det ser ut när de öppnar buken. Det kan finnas pyttesmå tumörer på tunntarmen som inte synts på röntgen. De ser tydligen ut som små vita knottror. Var på så dåligt humör när vi åkte därifrån. Jag vill bara få operationen och skräpmånaderna efter den överstökade....

Hur viktigt är det med vänner som bjuder en på ett gapskratt när man är ledsen och nere? Hur viktigt som helst! Jennifer. Jag älskar dig. TACK! ❤️🤣🤣 
(null)

Ikväll åkte jag till stallet och hämtade Nellie som fixat Penny själv idag. Fick mjölka ur henne lite då juvret var stenhårt. Hon står och kikar ut genom fönstret och verkar ha lite hjärtesorg efter sin bebis 💔 

Gjorde också några bananlimpor, de är så goda och ett bättre alternativ än vanligt bröd. Jättelätta att göra, jag använder det här receptet: 
https://lindasbakskola.se/2020/01/10/nyttig-bananlimpa/

Nu ska jag krama om min lilla böna och lägga in Dilba till henne. Hon sover alltid hos någon av tjejerna då hon snarkar som en hel karl och jag stör ihjäl mig på det 😂
(null)

Jag är vansinnigt sugen på att ta hem husvagnen och vårstäda den. Kanske kan bli en tur innan sjukhusvändan 😊 
Tips på bra campingar mottages tacksamt! Hundvänlig och gärna med hopptorn (absolut inte mitt krav 😅) 
🌸 kram 🌸

Kommentarer :

#1: Ilona

Skit med denna väntetid 🤦‍♀️

skriven
#2: Anonym

Usch så jobbigt med väntan. Självklart vill man få bort skiten så fort som möjligt. Bananlimpa det var något nytt, aldrig hört talas om. Blir att prova någon dag, byter då namn och kallar det för Mialimpa. Då kommer jag alltid att tänka på just dig Mia när jag bakar och äter just din limpa. Va rädd om dig ❤️ Kram 🤗 /Solan

Svar: Haha! Vilken ära att ha en limpa som namne 😄 man kan byta ut bananen mot riven morot oxå 🥕
Tack för att du läser
Kram ❤️
Mia

skriven
#3: Anonym

Har nu äntligen tagit mig i kragen och läst allt som du skrivit, 😥 🥺😃💕 många känslor på en gång. Du är helt fantastisk ❤️. / Styrkekramar Kerstin (Kärran)

Svar: Tack fina du ❤️ Och tack för att du läser 🌹
Mia

skriven

Kommentera inlägget här :